I'm back, sonofabitch...

Με απλά λόγια:

Τον περασμένο Μάιο το pc μου κόλλησε ένα περίεργο ιό που έκανε όλες μου τις σελίδες να ανακατευθύνονται σε διαφημίσεις για Ινδικά ρούχα και χαλιά. Δεν κάνω πλάκα, Ινδικά ρούχα και χαλιά!

Λόγω λοιπόν του πανέξυπνου Ινδού που είχε τη φαεινή ιδέα να κάνει marketing μέσω κακόβουλου λογισμικού, αναγκάστικα να κάνω δύο πράγματα:
α. Να κάνω αφαίρεση του firefox και του explorer, να κάνω reset το .hosts file του υπολογιστή μου και να χάσω όλους μου τους σελιδοδείκτες, αγαπημένα sites κλπ κλπ και
β. Να ορκιστώ σε σκοτεινούς Θεούς ότι δεν θα αγοράσω ποτέ, μα ΠΟΤΕ Ινδικό πράγμα.

End of story λοιπόν. Χωρίς πολλά πολλά, λόγω του ιού έχασα την πρόσβαση στο λογαριασμό μου και είχα δώσει σαν backup email το λογαριασμό ενός παλιού φίλου, ο οποίος θεώρησε σωστό να αλλάξει πάλι τον κωδικό μου και να μην απαντάει το τηλέφωνο. Μετά από μία αρκετά δύσκολη διαδικασία ξαναπήρα πρόσβαση στο λογαριασμό μου.

Αφιέρωσα λίγο χρόνο να διαβάσω τις αναρτήσεις και αντιλήφθηκα ότι χρωστάω δημοσίευση ορισμένων projects. Η πικρή αλήθεια είναι ότι οι αναρτήσεις υπάρχουν στα πρόχειρα, αλλά η ακόμα πιο πικρή αλήθεια είναι ότι βαριέμαι να βγάλω φωτογραφίες. Υπομονή...

Επίσης, ξανάβαλα το νορμάλ layout.

ΟΒΕΡ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου